dinsdag 15 maart 2016

Simpele workouts


Hey allemaal,
Als je even tijd hebt of het nou vijf minuten of een uur is. Doe dan een workout dan krijg je even wat je rust in je hoofd, en je lichaam gaat een stofje aanmaken waardoor je je vrolijker wordt.
In dit artikel heb ik een paar workouts uitgekozen die ik graag doe.
Veel plezier!
Als je iets niet snapt kun je het opzoeken of een reactie achterlaten.
De intensiteit, spieren en tijd staat erbij genoteerd.
1. Intens, buikspieren, 2,5 min 
- 30 sec Situps
- 30 sec Cruches
- 30 seс Zijwaartse crunch
Plankhouding
- 30 sec Pulse up (op je rug liggen en dan je benen gestrekt in de lucht steken zodat je kont van de grond komt begin met 8 en probeer op te bouwen naar 16)
- 30 sec Plank
Tip: Als je jezelf meer wilt uitdagen probeer de plank dan langer vol te houden, bouw dit anders op.

2. Medium, billen en beenspieren, c.a. 5 min
- 10 Squats
- 10 Kikkersprongen (in squat houding naar voren springen)
- 20 Voorwaartse uitvalspassen (10 links & 10 rechts, wissel af)
- 30 sec Stoel (leun met je rug tegen de muur en hou dit vol)


Tip: Als je jezelf meer wilt uitdagen probeer de stoel dan langer vol te houden, bouw dit anders op.

3. Casual, armspieren, zelf bepalen
- Koop dumbells (gewichtjes) en train hiermee je armen dagelijks,
dit is de simpelste truc om wat sterkere armspieren te krijgen (of ga handje drukken met je pa/broer).



4. Joggen, conditie
Joggen doe ik zelf drie keer in de week en ik doe het met behulp van een app, ik ben aan het opbouwen naar de tien kilometer. Ik gebruik: Run for Pink 10K, maar er zijn er ontzettend veel. Gewoon lekker muziekje opzetten (waar je een beetje energie van krijgt) en eventjes rennen.
Dit waren mijn favoriete workouts
Bedankt voor het lezen

X. Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten